Fokus på kvalitet og personlig service

Bakgrunn
– STØY ble etablert i 2010. Butikken har ingen alder men henvender seg til hun som ønsker seg noe ikke alle andre har. Til hun som følger med i motebildet og trender. Med fokus på kvalitet og personlig service. Det er viktig for oss å ha noe til alle i alle prissegment, derfor har vi nøye utvalgte varer alt fra MSCH til Isabel Marant.
Merkevarer
Isabel Marant, Ganni, Vince, Second Female, IBEN, Pavement, CalaJade, Tom Wood, LOIS, Hasla
Tre merker vi har veldig tro som er up and coming internasjonalt er: Birgitte Herskind, Les Coyotes De Paris, Envelope.
Fire verdier som beskriver butikken
Personlig service, differensiert vareutvalg, internasjonal og nasjonal varemiks, lokale.
utfordringer og muligheter under pandemien
– Nedstenging i tre omganger har fått oss til å tenke nytt og fokusere på nettbutikken www.stoystore.com , både på landsbasis og lokalt. Det har vært viktig for oss å få frem den gode stemningen vi har i butikk gjennom våre sosiale medier, Instagram (stoystore_com), Facebook og inspirere i en vanskelig tid.
– 50 % av vår omsetning er gjennom sosiale medier. Dette er en prioritert kanal hos oss og dette bruker vi mye tid på.
Deres oppfordring til innbyggerne og kundene i Fredrikstad
– Nå er det viktigere enn aldri før at kunder og innbyggere i Fredrikstad handler lokalt. Butikkene har tapt enorme summer på nedstigningene og er utenfor støtteordningene til staten.
– Fredrikstad Sentrum har de siste årene utviklet seg til en fantastisk fin by og vi har merket at Fredrikstad er en destinasjon som har mye å tilby.